miercuri, 27 octombrie 2010

Bebelusa Ioana a implinit 20 de ani

Luni, 25 octombrie, Bebelusa Ioana de la "Cronica Carcotasilor" a implinit 20 de ani. Si cum un asemenea eveniment nu putea fi trecut cu vederea, "Iona", cum ii spune Serban Huidu , a petrecut trei zile si trei nopti.
Originara din Cluj, Bebelusa Carcotasilor a plecat acasa, sa-si serbeze ziua de nastere alaturi de familie si prieteni.

"Anul trecut am fost foarte trista, pentru ca de ziua mea am ramas in Bucuresti. Am fost departe de familie si m-am simtit cam singurica. Asa
ca anul acesta am hotarat sa merg acasa. Am plecat la Cluj joi si mi-am sarbatorit ziua de nastere in avans.

Vineri am petrecut cu prietenii, ne-am strans cu totii intr-un club, iar sambata cu familia. Duminica a trebuit sa ma intorc in Capitala, insa luni, cand a fost de fapt ziua mea, am sarbatorit din nou, de aceasta data cu colegii", povesteste Ioana.

De ziua ei Bebelusa a primit o multime de telefoane si mesaje cu urari, dar si foarte multe cadouri.

Cu Ioana va intalniti la Prima TV, in fiecare miercuri seara, de la ora 19:30, la "Cronica Carcotasilor".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizualizate postări