luni, 25 octombrie 2010

Interviu Honey

Unii dintre voi o ştiţi drept fata din Zile insorite. Puţini o cunoaşteţi după numele său real, Camelia Crăciunescu.
Este vorba de Honey, una dintre primele fete care a cântat alături de artiştii din lumea hip-hop. Vă oferim un interviu din care veţi afla detalii atât despre trecutul, cât şi despre viitorul artistei.

Intrebare: La ce te gândeşti când îţi vine în cap perioada când ai început să cânţi?

Honey: Eram copil, oricum. Şi mă bucura şi mă tenta să fac orice. Eu ştiam tot, eu eram peste tot. Dar dezamăgire, dacă mă gândesc acum.

Intrebare: De ce ţi-ai ales numele Honey?

Honey: Pentru că eu am o părere foarte bună despre mine, adică o dau înspre narcisism. Şi mi s-a părut că-s dulce şi oricum mi se pare că sunt foarte dulce. Şi atât.

Intrebare: În continuare o să fii tot Honey?

Honey: Asta nu ştiu. Nu prea mai vreau să mai fiu dulce, pentru că am fost dulce şi am fost luată de proastă. Acum nu ştiu. Mi-aş zice Cami direct, cu numele meu aş merge. Oricum nu asta contează foarte mult – cum îţi zici. Trebuie să faci ceva ca să fii ok.

Intrebare: Care e piesa ta preferată de pe albumul tău de debut?

Honey: Chiar Ghici cine ţi-o trage îmi place mult ca mesaj. Dar şi Zile nebune îmi place mult.

Intrebare: Ai mai colabora acum cu oamenii din lumea hip-hop?

Honey: Da, dar aş face o selecţie întâi.

Intrebare: Pe cine ai alege?

Honey: Nu ştiu să dau nume acum. Dar nu m-aş mai arunca din start cu toţi să spun „hai să facem”, că nu merită. Nu merită pentru că după aia au cântări cu vocea mea pe bandă. Şi eu n-am vrut decât să am publicul meu. N-am vrut bani sau faimă, decât măcar să merg cu ei în concerte.

Intrebare: În perioada în care tu cântai hip-hop, mai erau câteva fete, însă toate eraţi cunoscute la un nivel destul de mare. Era greu atunci pentru o fată hip-hop?

Honey: Şi atunci, ca şi acum, era super ok. Trebuie să ai talent, să ştii ce vrei să zici şi să fii pe poziţie. Multe fete în hip-hop n-au fost niciodată. Atunci au fost Marijuana, Ganja şi eu. Şi Cătălina, care a cântat cu B.U.G. Mafia, care nu a cântat hip-hop. Oricum, dacă ar fi să ne apucăm din nou toate, cred că s-ar face o departajare, s-ar vedea care îşi are locul în hop-hop, în muzică şi care nu.

Intrebare: Ce părere ai acum despre fetele din muzica hip-hop?

Honey: Păi nu prea mai sunt. Nici nu am mai ascultat.

Intrebare: Care e cea mai plăcută amintire a ta din perioada când cântai cu La Familia?

Honey: Îmi amintesc de ziua când am făcut Zile însorite când mă gândesc la La Familia. Eram noi în Sălăjan pe căldurile alea cu o canapea după noi, ca să o avem în cadru şi o tot mutam pe acolo. Haios. Nu prea am multe amintiri, tocmai asta a fost, că nu ne-am format un tot, o familie, cum au zis ei că vor să fie. N-am fost o familie. De aceea nici nu sunt prea multe amintiri, de aceea nici nu a rămas treaba ca lumea.

Intrebare: De ce ai făcut o pauză aşa mare?

Honey: Vreau să îmi schimb stilul, dar nu d-aia am avut pauză. Am fost lovită de ce s-a întâmplat şi cu proiectul DMH (Dizzy, Mark şi Honey), nici de acolo n-a rămas nimic, n-am avut concerte şi m-am scârbit şi n-am mai făcut nimic.

Intrebare: Tu ai avut o melodie cu Mark…

Honey: Da, Cei mai corupţi. Am mai avut melodii, am un album cu Mark şi cu Dizzy de la Moromeţii, cu care am stat un an în studio, am muncit şi doar Mark a cules roadele. Pentru că la Mark în studio am înregistrat: avea el un studio şi a zis „hai facem aici, nu e nici o problemă, în genul „facem aici că am eu şi după aia nu contează”. Şi după, când au fost vânzările, a zis „stai, frate, că eu nici măcar nu mi-am acoperit întreţinerea”. Cam aşa s-a întâmplat cu toate proiectele în care am intrat eu. Adică să am şi eu un milion din vânzări să îl pun în ramă, n-am avut.

Alte poze cu Honey : 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizualizate postări