miercuri, 27 octombrie 2010

Rod Stewart si-a dat fiica spre adoptie din cauza saraciei

Cantaretul Rod Stewart si-a dat fiica spre adoptie din cauza faptului ca nu avea niciun ban. Starul a facut aceasta dezvaluire in timpul unui interviu acordat lui Joy Behar.
Rod Stewart avea 17 sau 18 ani atunci cand a dat-o spre adoptie prima sa fiica - Sarah Streeter.

Acum, la 46 de ani, Sarah a reluat relatia cu tatal ei dupa ce parintii ei adoptivi au decedat.

"De cand parintii ei au murit, am incercat sa devenim apropiati si a mers destul de bine. Nu am simtit niciodata ca am fost tatal ei deoarece nu am dus-o la scoala, nu i-a schimbat scutecele, nu a existat sentiment patern. Acum incerc...", a spus Rod Stewart .

"Nu am fost suparata pe ceea ce s-a intamplat. Am fost doar trista. Acum am crescut si vad altfel lucrurile", a declarat Sarah Streeter pentru DailyMail.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizualizate postări