luni, 25 octombrie 2010

Tatuajele nu i-au mai fost de ajuns! Si-a injectat cerneala in ochi

Si-a tatuat corpul in proportie de 98%, dar nu a fost de ajuns. Americanul Matt Gone si-a dorit ceva iesit din comun asa ca si-a injectat cerneala in ochi, desi medicul l-a avertizat ca risca sa-si piarda vederea.
Matt Gone, cunoscut si cu numele de „Human Checkerboard”, si-a colorat albul ochilor injectandu-si cerneala albastra si verde. Mai mult, intreaga operatiune a fost facuta chiar de el, in propria casa din Portland, Oregon.

Medicii spun ca barbatul risca sa-si piarda vederea sau poate face o infectie puternica greu de tratat.

Matt si-a facut primul tatuaj in urma cu 22 de ani si a continuat sa-si picteze trupul vrand astfel sa ascunda cateve defecte din nastere, care ii impiedica muschii sa se dezvolte normal.

„Mi-am asumat un risc, am mai facut-o pana acum. Nu sunt nebun. Am antrenament. Am ales culori diferite atat pentru tatuaje cat si pentru culoarea ochilor”, a declarat barbatul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizualizate postări