miercuri, 27 octombrie 2010

Cornel Ilie - peripetii in avion

Cornel de la Vunk continua povestile Ca pe vremuri in blogul Bestmusic.De aceasta data, utilizatorii Bestmusic au fost primii care au putut afla ca solistul Vunk a fost cat pe ce sa aiba un accident cu avionul, in drumul spre Cluj, sau cel putin asta a simtit.

Din fericire, Cornel, Nicu, Gabi si managerul Vunk au aterizat in siguranta in inima Transilvaniei, dar nu cu emotii.

"Habar n-am ce s-a intamplat, ori avionul, ori pilotul, ori nu-stiu-ce, dar au fost cateva momente in care am crezut ca n-o sa mai aterizam niciodata si daca o vom face, va fi ca o prabusire buna de reconstituit pe Discovery.

Oricum, am avut timp sa revedem, fortat, niste amintiri din vietile noastre. Dupa ce, in sfarsit, am aterizat si ne-am spus, iar, Tatal Nostru, ne-am dus direct la Club Diesel, unde urma sa cantam in seara asta, pentru probele de sunet, de proiectie video, etc...", a povestit Cornel in blogul sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizualizate postări