miercuri, 27 octombrie 2010

Diana Dumitrescu nu ar renunta la cariera pentru iubit

Diana Dumitrescu nu ar fi dispusa sa renunte la cariera pentru iubit. Intr-un interviu acordat postului Acasa TV, actrita din telenovela Iubire si onoare a spus ca ar alege cu ochii inchisi cariera, decat sa stea acasa "la cratita".
Cu toate acestea, Diana Dumitrescu sustine ca isi ideplineste indatoririle de sotie.

"Imi place sa gatesc, insa in ritmul in care muncesc in ultima perioada, oboseala nu imi mai permite sa le fac pe toate si am pe cineva care ma ajuta.

Daca ar fi sa aleg intre cariera si iubit, as alege cariera cu ochii inchisi. Imi place sa stau acasa, sa gatesc, doar ca eu am apucat-o pe drumul asta si am apucat-o pentru ca imi place.

Este meseria care imi place. Nu o fac pentru ca sunt nevoita. Deci nu, nu as renunta la cariera", a spus Diana Dumitrescu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizualizate postări