miercuri, 27 octombrie 2010

Monica Columbeanu a recunoscut ca nu mai vorbeste cu Irinel Columbeanu (VIDEO)

Monica Columbeanu a recunoscut faptul ca nu mai vorbeste cu sotul ei - omul de afaceri Irinel Columbeanu - dupa scandalul sexual in care acesta a fost implicat.
Intr-o legatura directa (video) din Los Angeles la emisiunea Drept la tinta prezentata de Madalin Ionescu la Kanal D, Monica Columbeanu a spus ca atunci cand este dezamagita de cineva se razbuna si nu iarta usor anumite lucruri.

In timpul interventiei sale, Monica a recunoscut ca atunci cand Irinel Columbeanu suna, el vorbeste doar cu mama ei sau cu Irina.

"El a fost invitat, dar cred ca va veni doar in vizita eventual. Planuri de a se muta aici nu exista. Se pare ca e mai ocupat in Romania dupa cum ati vazut. Habar nu am cand am vorbit ultima data.

De cand am venit aici programul meu este foarte incarcat iar cand el suna vorbeste cu Irina si cu mama. Nu am timp sa vorbesc mai ales cu persoanele care ma dezamagesc", a spus Monica Columbeanu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizualizate postări